مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی به منظور گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نصیری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان گفت: جشنواره گوهر فاطمی با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در  سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره به منظور ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانایی آحاد جامعه اعم از زنان و مردان که در حوزه عفاف و حجاب به شکل کاربردی و میدانی فعالیت می‌کنند، اجرا می‌شود.

نصیری هدف از برگزاری این جشنواره را تبلیغ و  نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب بر ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی برشمرد و گفت: کارکنان پایور، همسران، فرزندان و سربازان و بسیجیان فعال استان زنجان  می‌توانند در جشنواره گوهر فاطمی شرکت کنند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان بااشاره به اینکه عناوین آثار شامل عکس، فیلم کوتاه، شعر، نقاشی، دل نوشته، سرود، تئاتر، موشن گرافی و طراحی گرافیک (استیکر، اینفوگرافی، طراحی پوستر) است، ادامه داد: محور‌های آثار تولیدی می‌تواند در یکی از زمینه‌های عفاف و حجاب در ۴ محور دانش و پژوهش، جهاد و ایثارگری، خلاقیت و نوآوری و فرهنگ و هنر باشد.

او افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ١٠ دی ماه  در پیام رسان ایتا و روبیکا به آدرس @gohare_fatemi و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، سه راه امجدیه طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.